I denne episode diskuterer Kristian og Halfdan de tre niveauer af AI-agenter, der kan anvendes i digital marketing. De dækker emner som AI-browsere, general purpose AI, og hvordan man bygger workflows med AI-agenter. Derudover præsenteres ugens nyheder inden for digital marketing, herunder ændringer i annonceindtægter og effekten af AI-overview på klikrater. Kristian og Halfdan deler også deres erfaringer med forskellige AI-værktøjer og diskuterer fremtiden for AI-agenter.
Ugens nyheder:
- 10% af Metas omsætning er svindel-annoncer, ifølge Meta
- AI-overviews i Google reducerer Click Through Rate med næsten 70%
- YouTube Shorts brager igennem og monetizer nu bedre end long form video
Kapitler
00:00 Intro til Swingerklubben
01:27 Ugens nyheder
07:05 AI Overviews
10:55 Metas svindel-annoncer
16:06 Introduktion til AI-agenter
18:58 Workflow vs. AI-agenter
21:56 AI's nuværende kapabiliteter
24:47 Niveauer af AI-agenter
29:48 Generel AI-agenter og deres anvendelse
35:09 AI's Anvendelse i Marketing
37:50 Effektivisering af Arbejdsprocesser med AI
39:47 Kritik af OpenAI's Agent Mode
40:47 Bygning af AI-Workflows
45:33 Fremtidens AI: Niveau 4 og 5