← Forrige · Alle episoder
Distribution: Hvordan vi er lykkes med 6 produkt-lanceringer på 24 måneder Episode 167

Distribution: Hvordan vi er lykkes med 6 produkt-lanceringer på 24 måneder

· 50:34

|
First time founders focus on product.

Second time founders focus on distribution.

Vi (Kristian og Halfdan) er hverken 'first' eller 'second' - nærmere 'ten times founders'. Derfor ved vi, at distribution er nøglen til at lykkes. Hvilken rolle har distribution spillet i lanceringen af Obsidans produkter (som Programmatic SEO og Design as a Service) - og hvordan lykkes du selv med det?

Ugens nyheder:
  • Google sagsøgt for at sende færre kliks pga. AI Overviews
  • Google bygger AI Overviews endnu mere ind i browseren
  • Reddit nu en del af 40% af AI-resultater
  • Bonus-nyhed: Kristian og Halfdan battler på aktieafkast....
Kapitler:

00:00 Introduktion til Getaway og Distribution
01:54 Nyheder om AI og Google
04:41 Investeringer i Applovin
08:00 Frustrationer hos Medierne
11:14 Reddit som Informationskilde
14:35 Distributionens Betydning
17:31 Obsidian's Vækststrategi
20:31 E-mail Marketing som Distribution
23:28 Webinars og Engagement
26:06 LinkedIn som Distribution
29:14 Betalt Distribution og Facebook Ads
32:09 Marketingpodcastens Rolle
33:48 YouTube som distributionskanal
36:59 TikTok vs. YouTube: Hvilken platform er bedst?
39:52 Brandkendskab som distributionsfaktor
43:30 Personlighed og frekvens i annoncering
46:31 AI's indflydelse på distribution


Abonnér

Lyt til Marketingpod.dk med Halfdan Timm & Kristian Tinho med en af vores mange populære podcastapps eller -arkiver.

Apple Podcasts Spotify Overcast Pocket Casts Amazon Music YouTube
← Forrige · Alle episoder