← Forrige · Alle episoder · Næste →
Morten brugte 48 timer i Dublin hos Meta: De vigtigste takeaways om annoncer, AI & is-maskinen Episode 136

Morten brugte 48 timer i Dublin hos Meta: De vigtigste takeaways om annoncer, AI & is-maskinen

· 01:00:54

|
I maj 2025 blev nogle af nordens største annoncører - inkl. Obsidian Digital - inviteret til 'Meta Growth Day' i Dublin. Her blev der løftet sløret for nogle af de vigtigste udviklinger på Metas platforme lige nu. 

Var du ikke inviteret? Good news: Morten har besluttet at dele sine noter og takeaways fra dagen.

Lyt med, hvis du bruger penge på Facebook og Instagram-annoncer - og kryds fingre for, at din konkurrent ikke gør.

Kapitler

00:00 Meta Growth Day Nordic Summit
02:53 AI 
05:52 Advantage Plus og AI-motorer
08:46 Polestar 4 
11:39 Rækkevidde til resonans
14:33 Creative is Targeting
19:07 Kreativitet
20:51 Segmentering og Målretning
22:05 B2B vs. B2C Annoncering
23:41 Kampagnestruktur
26:15 Creator Content
28:29 Produktkataloger
34:54 Test og Læring i Annoncering
40:16 Misattribution i Marketing
41:34 Incrementality
42:35 Marketing Mix Modeling
45:24 Dataforberedelse til MMM
48:35 Statistisk Regression
52:08 Søsterne Grene
55:40 Value Rules

Abonnér

Lyt til Marketingpod.dk med Halfdan Timm & Kristian Tinho med en af vores mange populære podcastapps eller -arkiver.

Apple Podcasts Spotify Overcast Pocket Casts Amazon Music YouTube
← Forrige · Alle episoder · Næste →