← Forrige · Alle episoder · Næste →
Sådan solgte Alex Hormozi bøger for 700 mio. kr. på 72 timer Episode 159

Sådan solgte Alex Hormozi bøger for 700 mio. kr. på 72 timer

· 45:52

|
Alex Hormozi lancerede for nyligt sin nyeste bog. Det interessante er, at han - bl.a. takket være millioner i ad spend på Meta og Google - lykkes med at sælge bøger for 700 millioner kroner 3 døgn. Vi gennemgår hans funnel, webinar, lancerings-strategi, upsells og meget mere i episoden her.

Ugens nyheder:
  • Monday dot com aktien falder 30% pga. AI overviews i Google
  • Ifølge Jobindex er antallet af jobopslag inden for marketing faldet drastisk
  • Et nyt MIT-studie viser, at der endnu ikke er afkast på 30-40 milliarder dollars i AI-investeringer
Kapitler
00:00 Tinhos hjernerystelse
02:41 Jobmarkedets udfordringer
05:45 AI's Indflydelse på Jobmarkedet
08:44 Monday.com
11:41 AI-investeringer
14:29 Introduktion til Alex Hormozi
19:29 Lanceringsstrategi
23:27 Webinar
29:42 Takeaways
31:00 Repurposing 
32:10 Upsell-sekvenser
34:19 Kreative Prissætninger 
37:27 Upsells
40:16 Ekstreme Priser
43:25 Gælder det i Danmark?

Abonnér

Lyt til Marketingpod.dk med Halfdan Timm & Kristian Tinho med en af vores mange populære podcastapps eller -arkiver.

Apple Podcasts Spotify Overcast Pocket Casts Amazon Music YouTube
← Forrige · Alle episoder · Næste →