← Forrige · Alle episoder · Næste →
Shorts: Hvorfor bruger den dårligste Facebook-annonce flest penge? Episode 78

Shorts: Hvorfor bruger den dårligste Facebook-annonce flest penge?

· 14:23

|
AI-opsummering:

I denne samtale diskuterer Halfdan Timm og Kristian Tinho Facebook-annonsering, med fokus på udspecifiseringseffekten og algoritmens indflydelse på kampagner. De udforsker, hvordan Facebooks algoritme prioriterer annoncer og hvordan kreativitet spiller en afgørende rolle i annonceringens succes. Gennem eksempler og personlige erfaringer belyser de de udfordringer, annoncører står overfor, når de arbejder med Facebooks system.

Link til Facebook: https://www.facebook.com/business/help/770303663944673

Abonnér

Lyt til Marketingpod.dk med Halfdan Timm & Kristian Tinho med en af vores mange populære podcastapps eller -arkiver.

Apple Podcasts Spotify Overcast Pocket Casts Amazon Music YouTube
← Forrige · Alle episoder · Næste →