← Forrige · Alle episoder · Næste →
Tricks til avanceret Facebook annoncering + LinkedIn Accelerate + Meta vs. Sydamerika + Amazon Ads Episode 27

Tricks til avanceret Facebook annoncering + LinkedIn Accelerate + Meta vs. Sydamerika + Amazon Ads

· 01:01:54

|
Kom op i Facebook-annonceringens Superliga med tekniske tricks og hacks til bedre resultater - hvad virker lige nu, og hvordan øget du afkast på dine annoncer?

Kapitler:

00:00
Kapitel 1: Dynamic Product Ads i retargeting og prospecting

17:25
Dynamic Product Ads: Ikke kun for e-handel

21:15
Optimering af Dynamic Product Ads med Config.io og Konfect

25:53
Mål effekten af dine annoncer med Conversion Lift Study og Brand Lift Study

28:18
Analyser søgevolumen og konkurrence med Search Lift Analysis og Sheriff's Search Analysis

36:17
Mål effekten af fysiske events med Offline Event Sets

38:00
Offline-integrationer og budmodeller

45:17
Budmodeller og target cost

48:25
Conditional logic på lead ads

54:38
Kreative muligheder som AR-annoncer

59:44
Partnerships og alternative afsendere

Takeaways
  • LinkedIn lancerer kampagneværktøjet Accelerate, der er AI-drevet
  • Meta træner sin AI med offentlige Instagram-opslag i Latinamerika
  • Amazon åbner op for annoncering for udgående annoncører
  • LinkedIns annonceplatform har udfordringer og mangler kontrol og muligheder for annonsører
  • Facebook-annoncering har fokus på kreativer, men annonsører har brug for mere kontrol og muligheder Dynamic Product Ads kan være effektive, selv for virksomheder uden e-handel
  • Målretning af kampagner baseret på adfærd kan være mere effektiv end demografisk målretning
  • Værktøjer som Conversion Lift Study og Brand Lift Study kan hjælpe med at måle annoncers effekt
  • En god eventmatch-kvalitet er vigtig for at få nøjagtige målinger af annonceresultater
  • Search Lift Analysis kan give indsigt i annoncens indflydelse på søgninger
  • Offline Event Sets er nyttige for virksomheder med fysiske events Offline-integrationer kan hjælpe med at tilskrive data tilbage fra Facebook- og LinkedIn-annoncering til HubSpot.
  • Budmodeller som Lowest Cost, Bid Cap og Target Cost kan bruges til at optimere annonceperformance, men det er vigtigt at have styr på budgetter og tracking.
  • Conditional logic på lead ads giver mulighed for at filtrere leads og sende mere relevante informationer til Meta.
  • Kreative muligheder som AR-annoncer og tilbudsextensions kan hjælpe med at skille sig ud og forbedre annonceperformance.
  • Facebook fjerner mange muligheder, men der er stadig mulighed for at optimere annoncerne.

Se transkribering af episode


Abonnér

Lyt til Marketingpod.dk med Halfdan Timm med en af vores mange populære podcastapps eller -arkiver.

Apple Podcasts Spotify Overcast Pocket Casts Amazon Music
← Forrige · Alle episoder · Næste →