← Forrige · Alle episoder
Vores 2026-planer er baseret på de her 8 marketing-forudsigelser Episode 193

Vores 2026-planer er baseret på de her 8 marketing-forudsigelser

· 52:52

|
2026 står foran døren. I episoden her kommer vi med vores bedste bud på 8 forudsigelser om bl.a. job(tab), AI, autencitet og hvilke kanaler, vi selv kommer til at prioritere næste år.

Ugens nyheder:
  • Unge føler de falder bagud pga. hjemme-arbejde
  • Disney og OpenAI indgår kæmpe licensaftale
  • Gen Z stoler ikke på brands
Kapitler:

00:00 Introduktion
01:22 Ugens nyheder
03:04 Hjemmearbejde
06:11 Gen Zs Tillid til Creators
09:09 Disney og OpenAI
12:27 AI i Marketing
15:23 Autenticitet
18:11 Lukkede Communities
21:06 Små marketing-teams
24:03 AI's Rolle
31:28 AI's Indflydelse
33:20 Job(tab) i marketing
36:38 AI og Jobmarkedets Forandringer
39:03 SEO
41:23 YouTube og Spotify
44:31 Streaming
46:53 Mistillid til Google


Abonnér

Lyt til Marketingpod.dk med Halfdan Timm & Kristian Tinho med en af vores mange populære podcastapps eller -arkiver.

Apple Podcasts Spotify Overcast Pocket Casts Amazon Music YouTube
← Forrige · Alle episoder