← Forrige · Alle episoder · Næste →
Shorts: Skal Anja give gratis produkter til en (forkælet) influencer? Episode 16

Shorts: Skal Anja give gratis produkter til en (forkælet) influencer?

· 16:23

|
Vi tager et spørgsmål op fra IVN (Iværksætter Netværk) på Facebook. Virksomhedsejeren Anja spørger, om hun skal give produkter væk gratis til en influencer, der tilbyder at promovere virksomheden. Halfdan og Kristian taler for og imod og om influencer marketings værdi og målbarheden af den.

Kapitler

00:00
Effektiviteten af influencer marketing

03:26
Prissætning og forventninger til influencers

06:47
Ejerskab af indhold i influencer samarbejder

09:23
Brugen af influencer genereret indhold i egen markedsføring

Takeaways
  • Influencer marketing kan være en effektiv måde at nå en specifik målgruppe og skabe autentisk indhold.
  • Prissætning af influencer marketing kan være udfordrende, og det er vigtigt at have realistiske forventninger til resultaterne.
  • Kontinuerlige samarbejder med influencere kan være mere effektive end engangsindsatser.
  • TikTok kan være en interessant platform til at promovere produkter gennem influencere.
  • Det er vigtigt at have ejerskab over det genererede indhold og kunne bruge det i ens egen annoncering.

Se transkribering af episode


Abonnér

Lyt til Marketingpod.dk med Halfdan Timm & Kristian Tinho med en af vores mange populære podcastapps eller -arkiver.

Apple Podcasts Spotify Overcast Pocket Casts Amazon Music YouTube
← Forrige · Alle episoder · Næste →