← Forrige · Alle episoder · Næste →
Webshop-sommer: Skalering af Facebook Ads til udlandet Episode 29

Webshop-sommer: Skalering af Facebook Ads til udlandet

· 09:28

|
I denne episode af E-com Sommer taler Kristian og Halfdan om vigtigheden af at bruge dynamiske sproglag og et cross-border business katalog i ens webshop, når man ønsker at skalere ud til andre lande. De diskuterer også fordelene ved at bruge en master pixel i stedet for separate pixels til hvert land. Ved at implementere disse strategier kan man optimere levering og performance på tværs af lande og få bedre resultater med Facebook annoncering.

Takeaways
  • Brug dynamiske sproglag og et cross-border business katalog i din webshop for at optimere levering og performance på tværs af lande.
  • Implementer en master pixel i stedet for separate pixels til hvert land for at mindske kompleksiteten og få bedre resultater.
  • Ved at samle læring og bruge data fra stærke lande kan man forbedre performance i svage lande.
  • Disse strategier kan hjælpe med at skalere ud til andre lande og få bedre resultater med Facebook annoncering.

Se transkribering af episode


Abonnér

Lyt til Marketingpod.dk med Halfdan Timm & Kristian Tinho med en af vores mange populære podcastapps eller -arkiver.

Apple Podcasts Spotify Overcast Pocket Casts Amazon Music YouTube
← Forrige · Alle episoder · Næste →